Reklamation

Hvordan reklamerer jeg?

Vi beklager selvfølgelig, at du har fået en vare, der er gået i stykker eller har fejl/mangler. Når du vil reklamere over en vare, skal vi have varen tilsendt, således at vi kan vurdere den. Du skal lave en reklamation via vores online returnering. Start din reklamation ved at klikke her

Hvordan vurderes en reklamation?

En reklamation vurderes af vores reklamationsteam, der tager deres opgave meget seriøst. En godtaget reklamation vil blive afsluttet med et tilbud om en ny vare, såfremt vi har den på lager, få varen repareret, ombyttet, afslag i prisen eller til sidst pengene tilbage. Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Jeg har modtaget en forkert vare?

Vi beklager, at du har modtaget en forkert vare i forhold til din ordre. Nogle gange sker der desværre fejl og vi vil selvfølgelig hurtigst muligt rette op på vores fejl. Modtager du en forkert vare, skal du åbne en retursag og vælge: “Forkert vare leveret” som årsagskode. Du sender selvfølgelig din vare retur gratis. Du kan også kontakte os på mail eller telefon – se nedenfor. Start returnering ved at klikke her